Subtotal DKK 0,00
Moms DKK 0,00
Total DKK 0,00
Firmanavn
Navn
Adresse
Postnr.
By
LandDanmark
Momsnr.
E-mail
Deres reference
Telefon
Int. konteringsnr.

Din indkøbskurv

FragtDKK 0,00
LeveringDKK 0,00
TotalDKK 0,00
Moms udgør i altDKK 0,00
  • 0
  • Hurtig levering
  • Bæredygtige papkasser
  • Hurtig kundeservice
  • Papkasser fra egne fabrikker

Planlægning af content4 mærkedage i marts som du ikke må gå glip af

Mangler du stadig den sidste inspiration til din contentkalender i marts måned? Så fortvivl ej! Marts måned er fyldt med finurlige og vigtige mærkedage, som du kan bruge i din markedsføring – og vi har udvalgt 4 mærkedage, som vi mener, at du ikke bør gå glip af. Der er mange fordele ved at gøre brug af nationaldage i din marketingstrategi. Det giver din virksomhed mulighed for at vise noget personlighed, skille sig ud fra mængden og ikke mindst opnå engagement på de sociale medier. For at få mest muligt ud af din markedsføring bør du kun vælge mærkedage der på den ene eller anden måde relaterer sig til dit brand. Den gode nyhed er, at der er heldigvis over 1.500 mærkedage at vælge i mellem.

National Employee Appreciation Day 🤝

Forhåbentlig har de fleste virksomheder fokus på at fejre deres medarbejdere hele året rundt. Men i marts er en mærkedag dedikeret til netop dette – og med god grund. Den 3. marts fejrer vi National Employee Appreciation Day – hvor vi hylder og sætter fokus på medarbejdere på tværs af alle brancher. Det er vigtigt at huske på, at dine medarbejdere er et af de største og vigtigste aktiver i din virksomhed, og kernen i enhver succesfuld virksomhed. Mærkedagen er derfor en god anledning til at gøre en ekstra indsats for at vise, at du værdsætter dine medarbejders indsats og dedikation.

Employee Appreciation Day

Gode medarbejdere hænger ikke på træerne, så det kan godt betale sig at værne om dem du har. Selv den mindste form for anerkendelse og påskønnelse vil have stor indflydelse på dine medarbejders motivation og jobtilfredshed. Glade og tilfredse medarbejdere bidrager til en mere produktiv arbejdsplads og en stærkere virksomhedskultur.

Mærkedagen giver god anledning til at anerkende udvalgte medarbejdere, deres erfaringer og historier på de sociale medier. Det giver dit brand noget personlighed og viser dine kunder, at du interesserer dig for dine medarbejdere.

Og husk at forkæl dem lidt ekstra. Det kan være alt lige fra små gestus til at arrangere en god frokost på kontoret, igangsætte sjove aktiviteter for at styrke fællesskabet på tværs af afdelinger til at forkæle dine medarbejdere med gavekurve fyldt med lækre delikatesser så som vin, kaffe eller chokolade.

International Women’s Day 👩🏽

Siden 1975 har vi hvert år den 8. marts fejret International Women’s Day. Nationaldagen markeres med det formål at fremme ligestilling mellem kønnene, som først anslås til at være opnået om 136 år (😨) – ja, du læste rigtigt! Kvindernes internationale kampdag er derfor stadig enorm vigtig og kan fejres på en lang række forskellige måder.

Mærkedagen skal selvfølgelig bruges på at sætte fokus på dine kvindelige ansatte. Inviter dine kvindelige CEO’s og Managers til at holde et oplæg omkring deres erfaringer og oplevelser til inspiration for resten af organisationen. Del ligeledes deres historier på de sociale medier, og opfordre dine følgere til at dele hvilke seje kvinder der inspirerer dem?

Du kan med fordel også afholde et arrangement med en kvindelig foredragsholder. Vedkommende kan være kan være alt lige fra en rollemodel indenfor dit felt, karrierementor eller økonomiskrådgiver indenfor investeringer eller privatøkonomi – deres eksportråd vil være til stor gavn for dine ansatte. Begge initiativer vil tilføje værdi til dine kvindelige (og mandlige) medarbejdere og give dem et afbræk i hverdagen.

Kvindernes internationale kampdag

Global Recycling Day ♻️

Hvert år generer vi over 2 milliarder tons affald på verdensplan. Derfor bør Global Reycling Day, den 18. marts, heller ikke gå ubemærket hen. Mærkedagen er sat i verden for at minde os alle om, hvor meget af vores affald der er genanvendeligt og hvor stor en betydning det har for den cirkulære økonomi. For at sætte fokus på Global Recycling Day kan du med fordel afholde et arrangement, hvor du sammen med dine ansatte afsætter et par timer af arbejdsdagen for at indsamle skrald i dit nærområde. Del din virksomheds bæredygtige initiativer på de sociale medier under hashtagget #GlobalRecyclingDay. På den måde giver du dine følgere og kunder et indblik i, hvordan du engagerer dig inden for social ansvarlighed – og hvem ved, måske motiverer du dine følgere til at gøre det samme.

Genbrug affald

Make Up Your Own Holiday Day ❔

Der er mange forskellige mærkedage i løbet af et år – men i marts er der en helt særlig nationaldag som fanger vores opmærksomhed. Det er nemlig ikke altid lige nemt at få øje på forbindelsen mellem din virksomhed og en bestemt mærkedag. Derfor handler det langt hen ad vejen om at tænke kreativt og ud af boksen – og det har du mulighed for den 26. marts, hvor vi fejrer Make Up Your Own Holiday. Det giver dig uendelige muligheder for at skabe din helt egen mærkedag, som inspirerer dine kunder til at foretage et køb. Det er derfor helt op til dig, hvad og hvordan du vil fejre det.

[related="11100,11400,12100,14100,15100"]